woensdag 28 mei 2014

Disappointment and Great Service

Inmiddels heb ik begrepen dat er mensen zijn die teleurgesteld zijn over de frequenties van de blog de laatste dagen. Maar omdat we hebben besloten vooral veel bij de villa te blijven en nog te genieten nu het kan is er niet zo heel veel te vertellen. En ik ben niet zo heel goed in het ouwehoeren om maar te ouwehoeren.

Gisteren zijn wij aan het eind van de dag naar Downtown Disney gereden voor diner bij Rainforest Cafe.

Rainforest Cafe is geheel in stijl gedecoreerd en er vindt ieder uur een regen/onweersbui plaats. Alle aanwezige dieren worden dan onrustig en tetteren en gillen er op los. Ma gaat voor een gevulde kip terwijl ik kies voor de garnaal en biefstuk. Pa.. tja... patatjes natuurlijk.



 Als we klaar zijn is er een klein beetje paniek want de zoefzoef van pa is zoek, hij staat niet op de plek waar hij hoort te staan en het meisje dat hem geparkeerd heeft kan hem niet terug vinden. Uiteindelijk vind ma de zoefzoef buiten, terwijl het meisje daar net is geweest. Of ze is kippig of iemand was haar een beetje in de maling aan het nemen. Maar gelukkig kon pa weer vrolijk verder zoefzoefen.

Aan de bar hebben ze trouwens geweldige krukken staan, zou ze zelf zo in mijn keuken willen hebben.



 We slenteren nog voor de laatste keer door Downtown Disney en besluiten na een tijdje dat het tijd wordt om lekker naar huis te gaan. Op de parkeerplaats kwamen we deze vrolijk gedecoreerde auto tegen, handig om de namen van je kleinkinderen in ieder geval niet te vergeten, maar of je door je achterraam heen kan kijken dat vraag ik mij af.


We werden getrakteerd op een mooie avond.





Vandaag zijn we richting Florida Mall gegaan, ik wilde graag nog een keertje naar Old Navy om nog een keertje te kijken voor leuke kleren. Nou die heb ik zeker gevonden, met een volle tas en helemaal blij met mijn aankopen loop ik naar een tijdje de winkel weer uit. We drinken gelijk wat in de foodcourt want ja shoppen maakt dorstig (en arm maar goed dat weet je hier).

Eenmaal thuis gekomen begin ik de kaartjes van al het het moois af te halen en alvast op de stapel moet-in-de-koffer te leggen, kom ik er bij het laatste kledingstuk achter dat ik de verkeerde maat heb gekocht. Op het hangertje stond de goede maat dat weet ik 100% zeker, maar het kledingstuk is toch echt een maat of wat te klein. $#(*$#@*(#$*)#$* ok dan rij ik na het eten maar weer terug (gelukkig maar een kilometer of 45/50 #)(@$)@#$)*)*#@$*)#$. Dus hop weer in de auto, weer naar Florida mall (en ik wilde toch echt nog goed van de villa etc. genieten. Bij Old Navy zijn ze gelukkig niet moeilijk en mag ik de juiste maat pakken, alleen.... die hebben ze niet #@*)@#)*@#*)*(#@$*)#@$*). De dame is zo aardig om in de computer te kijken en het blijkt dat ze bij de outlet op de 535 bij Lake Buena Vista er meer dan voldoende hebben. Ze belt voor me en zorgt dat er eentje op mijn naam wordt weggehangen, als service krijg ik nog het adres en het telefoonnummer mee van de winkel. Ik zeg dapper dat ik weet waar ik moet zijn en vraag nog of het bij Tommy H.  in de buurt ligt of juist aan de andere kant van de Outlets.

Vol goede moed rij ik naar de Vinland Outlets (want daar had ik het over en ik dacht dat zij het er ook over had). Daar aangekomen blijkt er geen Old Navy outlet te zijn. Ok dan maar Tom aan zetten op het adres, huisnummer wordt niet gevonden dus of ik naar het dichtstbijzijnde nummer wil rijden. Ja hoor schat als jij het zegt doe ik dat graag. We worden naar een niemandsland gestuurd, mmmm hier zit toch echt geen Old Navy. Dan maar op winkel zoeken er worden er 2 gevonden, de eerste verwijst ons naar de Vinland Outlets, de ander laat ons de 535 in andere richting afrijden. Als dat maar goed gaat. Uiteindelijk vinden we inderdaad een heel klein outlet centrum. Echt super leuk met leuke winkels. Als je vanuit Tampa de afslag Lake Buena Vista neemt, ga je niet rechtdoor naar de Vineland Outlets maar je slaat rechts af, je rijdt ongeveer 3 km door en bij Lake Buena Vista Hotel en Spa sla je naar links af. Daar ligt dus een klein outlet centrum niet druk, met outlets van oa. Tommy H, Old Navy, Wrangler, Character Warehouse, Crocs etc.Volgende keer hoeven wij niet helemaal naar de Florida Mall voor Old Navy iig. Enfin de blouse hangt netjes klaar voor me, ik reken af en zie gelijk nog 2 andere leuke dingen (hopelijk pas het allemaal in de koffers).

Morgen is voor ons de laatste volle dag in Orlando, we gaan tot de laatste zonnestraal genieten van het zwembad, hot tub en de villa. De koffers staan al een eind gepakt maar het wordt een uitdaging om echt alles mee te krijgen (zoals ieder jaar).

Vrijdagochtend gaan we dan richting Sanford om daar hopelijk op tijd en zonder vertraging met Arkefly weer naar huis te vliegen. De laatste update zal komen uit Nederland.  Het gevoel is momenteel tweeledig we vinden het verschrikkelijk jammer dat de vakantie er al weer op zit, maar we kijken ook heel erg uit om de kleine grote jongen weer te knuffelen. Hij moest eens weten dat we een halve koffer weer gevuld hebben voor hem. En daarnaast de wetenschap dat we over een jaar hier weer hopelijk zitten maakt het vertrek toch iets makkelijker. Het eerste wat ik ga doen als ik weer op de zaak ben is niet vertellen over hoe het was maar toestemming vragen voor 2015 (collega's bij deze ;-)).



9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag. De dollars weer lekker laten rollen, blijft toch een leuke hobby hoor:-)
    Wel ff lastig met die verkeerde maat maar gelukkig goed gekomen.
    Nog even 1 dag in de relax modus en genieten!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het leuke verslag en de mooie foto's. Ik heb alles met veel plezier gelezen. Ik wens jullie een goede thuisreis en hoop dat jullie volgend jaar weer mogen gaan. Groeten, Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haal er nog alles uit de laatste dag, heerlijk vooruitzicht mbt 2015 dat maakt het vertrek ietsje makkelijker!
    Alvast een hele goede reis naar huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het nummerbord op de auto is ook leuk!! Alvast een goede reis terug naar huis en geniet van de laatste dag aan de pool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geinige krukken inderdaad. Geniet van jullie volle laatste dag en alvast een goede terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo benieuwd of alles wel in de koffer past, hahaha je hebt nog goed je best gedaan met shoppen. Geniet nog maar van huis en zwembad en dan wens ik jullie voor vrijdag alvast een goede reis terug naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Vosjes, allereerst heeeeeeel hartelijk dank voor de uitgebreide log, we zijn zo bijna dagelijks op de hoogte gehouden van de belevenissen in de USA. Ook tijdens de vakantie goed op de tuf tuf van Han blijven letten, want voor je het weet is die weg en hoe dan verder? Ja de bagage ......... te weinig koffers meegenomen of toch weer te veel aangeschaft. Men zal wel blij zijn bij Arke Fly, dat levert nog wat extra gewicht en euro's op. Maar wij nemen aan dat dat geen probleem mag zijn na 2 jaar sparen, hoe dat binnen 1 jaar moet .... blijft een raadsel, maar dat lossen jullie wel "even" op.
    De jackpot voor de Staatsloterij, staat momenteel op 21,6 miljoen euro en tot 9 juni kan er nog een lot gekocht worden. Goede terugreis en tot op de Handelrode. Groetjes Nel en Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wegens enorme vakantiedrukte te hooi en te gras af en toe jullie blog gelezen.....Wat hebben jullie je vermaakt! Jammer dat het er weer op zit, maar leuke liedjes duren nu eenmaal niet zo lang...Nog een fijne dag en goeie reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke tijd heb je weer doorgebracht met je ouders, en wat hebben jullie weer veel leuke dingen gezien en gedaan!
    Ideaal dat je een scoot voor je vader hebt kunnen regelen, zo kom je tenminste nog ergens :)
    Op naar volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen